segmen jom upkan follower bersama deyawanny


aiyoyo~ .. tak pernah aku join segmen unutk blogger , this is the first tyme .. he~ .. aku join pun sebab kena tag .. >.<
klik sini kalau nak join .. >> join2x !

segmen ni di buat oleh kak wanny .... .. ada 4 faedah kalau kite join segmen ni .. macam , kak wanny akan follow blog kite , blogger lain akan follow kita (bla kak wannny update list peserta yang join) , hadiah misteri untuk top referer dan yang terakhir the best blog 2012 award akan diberikan kepada blog yang ringan , kemas dan isi yang menarik .. kalau nak tahu syarat2x'y , klik banner tuh .. hhe ..
apa yang best tentang blog aku ?? aku pun tak tahu .. =.=' .. yang aku tahu , blog ni adalah tempat unutk aku hilangkan rasa bosan dan tempat aku "curhat" hha .. (agak'y) ..
aku dapat tahu segmen ni dari norsyazwani ...
nak tag ke tak nak ? nak lah ! aku tag pika , syazwanie & kak muja ..


No comments: