sedar juga kao akhirnya

assalamualaikum ! hehe .. ada kan kawan yang aku maksudkan di entry ini ?? hhu .. nak tau kenapa dengan dea ? ha ! ni aku nak cerita ni .. dea akhirnya dah sedar tentang kesilpan yang dea telah lakukan , huh ! tulah pandai agy dea menuduh-nuduh orang sembarangan .. ish ! tak suke tak suke .. hha .. hurm~ .. tad bru sak ak trima smznya .. dea cakap :

==> . aslm . ak0e ma0k mntk mf klw ak0e dh sakitkn hati m0uw . ak0e sedar bh ak0e ney ceapa . ak0e mntk mf sngt2 . ak0e bnyk bwt slh ma ka0k slama ney . s0ry yar .

hah ! macam kat atas tu lah .. sama macam tu dea smz aku , macam tu lah jga ejaannya .. copy paste bulat2x .. hhe .. tapi , aku belum reply lagy smznya ni .. tak tau ap nak cakap ama dea .. hurm , takkan dea mnta maaf ama aku je kot ? kawan aku yang lagi satu tu dea ad mnta maaf ke tak erk ? huh ! agaknya dea mesti minta maaf lah juga ama kawan aku kagy 1 tu kan ? kesian dia disuruh2x break ama kapel sndri ..hha ! btw , ak hepy dea sedar .. tap aku takut juga kalau dia tak ikhlas meminta maaf .. huh !

No comments: